Szanowni klienci, uważajcie na poniższe próby podszywania się oszustów pod pracowników banków!
Zwłaszcza gdy,
1. Skontaktuje się z Panem/Panią osoba podająca się za pracownika banku z informacją np. o zablokowaniu dostępu do rachunku, potrzebie wykonania pilnego przelewu, wygranej w konkursie, pomyłce w treści przelewu i nakłaniać będzie do podania danych osobowych lub innych wrażliwych informacji, prosić o zinstalowanie aplikacji itp.
/UWAGA!! PRACOWNICY BANKU NIE WYKONUJĄ TAKICH ROZMÓW TELEFONICZNYCH/
2. Otrzymacie Państwo korespondencję dot. zmiany rachunku i konieczności wykonania testowego przelewu na wskazany rachunek, konieczności skontaktowania się pod wskazany numer telefonu /
UWAGA!!! BANKU NIGDY NIE ŻĄDA OD KLIENTA WYKONYWANIA TESTOWYCH PRZELEWÓW /
3. Otrzymacie państwo niespodziewany e-mail z banku z informacją o promocji, ofercie w załączniku, zamiast którego zainstaluje sie złosliwe oprogramowanie i w konsekwencji przejęcie komputera przez hackera
/UWAGA!!! BANK NIE STOSUJE TEJ FORMY PROMOCJI SWOICH USŁUG I PRODUKTÓW/
4. Otrzymacie Państwo informację SMS/MMS z prośbą o podanie z jakiejkolwiek przyczyny danych osobowych /
UWAGA!!! BANK NIE STOSUJE TAKIEJ FORMY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM/
5. Odnajdziecie Państwo nieznanego pochodzenia nośnik danych jak USB/CD/DVD, którego podłączenie do komputera może spowodować zainstalowanie złośliwego oprogramowania i w konsekwencji przejęcia komputera przez hackera /
UWAGA!!! PROSIMY O ZACHOWANIE SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI W TAKICH PRZYPADKACH/
Prosimy zgłaszać do banku wszelkie tego typu próby
Zachęcamy do zapoznania się z działem
bezpieczeństwo na naszej stronie www